Archiv
Příspěvky
Alois končí
5. 12. 2009
Nášemu placenému šmírákovi Aloisovi nebyla prodloužena pracovní smlouva a k poslednímu dni tohoto roku končí. Pravděpodobně se stal obětí nápadu někoho z našeho managementu z jednoho paneláku. Buď ho někdo vyhodnotil jako úsporu nebo už za něj máme nějakého příbuzného náhradníka. Nutno uznat, že Aloisovy rodinné vazby v podniku nebyly zrovna předpisové.
Krize už skončila
28. 11. 2009
Po shlédnutí výše odměn jednotlivým manažerům, jejichž rozdělování proběhlo tento čtvrtek na Hrubé Vodě, můžeme směle konstatovat, že krize je již za námi.
Neustálé posouvání termínů před vypršením se projeví tak, že bylo za uplynulý rok téměř vše na čas a je potřeba tyto tabulkáře řádně ocenit.
Tak aby vás nenapadlo nějak šaškovat a dělat jim radost, že si vezmete například neplacené volno nebo jiné sebemrskačské praktiky...
Tak copak říkáte na snížení stavů?
22. 9. 2009
Tak copak říkáte na snížení stavů a současné ticho před bouřkou?
Ubyl nám počet zaměstnanců, tedy aspoň těch nepohodlných nebo manuálně pracujících. Přibyly nám volné skříňky v šatnách, nové represe a plno důležitých samolepek. Ještě bych málem zapomněl na Scouty.
Pořád ale nevidím opravdové posílení inženýringu nebo výchovu nových kádrů, tak snad se to zavedení výroby zvládne. Pokud je tedy vůbec cílem toto zvládnout.
P.S. Nemusíte se bát sem psát... Po nedávném minizveřejnění máte návštěv dost. Tak pište! Ale radši z domu.
Oživení
3. 9. 2009
Vítáme nové návštěvníky.
Myslíme, že je vhodný čas oživit tyto zatím spící stránky.
Začne se propouštět.
22. 7. 2009
Zatím se bude jednat o propuštění z důvodu nedodržení pravidel moštárny a jiné podobné důvody. Poté se v rámci snižovnání nákladů sáhne i do širšího propouštění zaměstnanců.
Zatím mají přednost ovšem ti, kterým se jíž nevyplácí dělat za okousaný plat, nebo ti, na které někdo něco ví a bude možné jej propustit bez nároků na odstupné.
Edit: Tak! A je to tady!
Parkování a dopravní předpisy
22. 7. 2009
Náš bezpečák a placený šmírák Alois si dovoluje poukazovat nebo dokonce vyhrožovat sankcemi při nedodržování dopravních předpisů, které jsou mimochodem na území HAO problém firmy a né dopravní policie nebo nějaké odtahovky. Doporučujeme mu, aby si sáhl do svědomí, jestli právě on nejezdí se svým vozem jako prase, telefonující a nedodržující povolenou rychlost, plnou čáru a řazení do pruhů.
Vyjímky z 80% ?
1. 4. 2009
Nevěřili byste, kolik osob ve společnosti je najednou úzce spjato s výrobou, jejím převodem k nám a kolik vedoucích a jiných členů najednou potřebuje být v práci denně!
Není zrovna jejich mzda tou nejvyšší nákladovou položkou?